Forum www.siguar.fora.pl Strona Główna  
 FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy •  Galerie   •  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj
 Rasy - Opis Ogólny Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Kebab
Administrator



Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 36 Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:34, 13 Wrz 2015 Powrót do góry

Poniżej znajduje się lista ras wraz z krótkim opisem.

1. Ludzie - Podstawowa rasa która zajmuje 3/4 Europy, mogą poznać każdy rodzaj magii. Nie mają żadnych słabości ani nie są dobrzy przeciwko jakieś rasie.
2. Wysokie Elfy - Kolejna rasa która specjalizuje się w magii, mają tylko 1 swoje państwo jednak są mało wytrzymali lecz ich zaklęcia są niezwykle potężne.
3. Krasnoludy - Rasa która ma tylko jedno państwo, są wytrzymali i mają swą unikalną magię run. Tylko nieliczni mogą poznać inne dziedziny magii.
4. Nieumarli - Rasa która specjalizuje się w nekromancji i jest poza cyklem życia i śmierci, podatna na magię świetła.
5. Mroczne Elfy - Rasa specjalizująca się w czarnej magii i zabójstwach, mają tylko jedno swe państwo oraz są niezbyt wytrzymali
6. Demony - Rasa specjalizująca się w czarnej magii i magii ognia, są zróżnicowane i niebezpieczne.
7. Żywiołaki - Rasa specjalizująca się w magii żywiołów, jest zróżnicowana i dość groźna dla wrogów natury.
8. Zmiennokształtni - Rasa która potrafi zmieniać swój wygląd by wyglądać jak przedstawiciel innej rasy, mają zieloną krew i posiadają swą unikalną magię. Mało wytrzymali.
9. Insektoidy - Niezwykle liczna rasa która specjalizuje się posiadaniem technologii biologicznej, jest niezwykle zróżnicowana.
10. Orki - Orki są jedną z inteligentniejszych ras. Są bardzo religijne i w ich życiu dominują szamani którzy dają wskazówki od bogów. Znają magię szamańską i magię przyrody. Tylko nieliczni ich przedstawiciele mieszkają w europie, ich zdecydowana większość żyje w Ameryce Północnej.
11. Mechanoidy - Dzieło stworzone prawdopodobnie przez dawno zapomnianą rasę. Prawdopodobnie te maszyny miały służyć do obrony ważnych placówek. Jednak te maszyny są jedyną prawdopodobnie pozostałością po tamtej rasie. Obecnie są w większości ulokowane w Kanadzie.
12. Nimfy - Cechują się płochliwością oraz znajomością magii przyrody, światła i wody. Ich siła i wytrzymałość jednakże nie należą do największych co powoduje, że nie nadają się do walk bezpośrednich.
13. Plan'Ezer - Kuzyni Nimf, o ile w wśród nich jest względna równowaga między wyglądem ludzkim a rośliny, to u Plan'Ezerów jest zupełnie odwrotnie. Bardzo dobrze widać wiele rzeczy charakterystycznych tylko dla Roślin, o wiele więcej tego jest niż u Nimf.
14. Mroźni Nieumarli - Tajemnicza odmiana nieumarłych, która trwała w uśpieniu przez ostatnie lata, nie wiadomo dokładnie, czemu się przebudzili, jednak wiadomo, że tworzą państwo Gharlvon na przeklętej wyspie Grenlandii. Są wyjątkowo liczebni, ale w większości prymitywni.
15. Leśne Elfy - Wyspecjalizowane w magii przyrody oraz w walce łukiem są najlepszymi strzelcami w Europie i prawdopodobnie na świecie. Jednak jako iż nie mają własnego państwa walczą by takie utworzyc.
16. Trolle - Kuzyni orków, wyższe od nich, mają średnio 2,5 m wzrostu, choć są węższe w barach, podobnie jak orki znają się na szamaniźmie, ale są nastawione raczej na Voodoo. Mają długie uszy i wielkie kły wystające ze szczęki, zamieszkują wyspy i tereny nadmorskie. Ich odmianą są metatrolle, dwukrotnie wyższe, przypominające budową potężne małpy, wyjątkowo groźne. Są z natury samotnikami, chociaż często można je zobaczyć żyjące we wioskach zwykłych trolli. Zarówno trolle jak i metatrolle są raczej silne niż mądre, przez co ceni się je jako niewolników.
17. Gobliny - Najbardziej prymitywne istoty zdolne do myślenia abstrakcyjnego. Wyróżnia je brzydota, bardzo niski wzrost i bardzo długie, szpiczaste uszy. Pospolicie uważane przez podrasę, a jeszcze pospoliciej za zwyczajne szkodniki bez praw, które trzeba tępić. W praktyce można je określić jako wypadek ewolucji, chociaż co sprytniejsze gobliny opuszczają swoje rodzinne podziemne miasta-tunele, by dorobić się jako złodzieje, skrytobójcy, lub sprytni i chciwi handlarze. Nie mają swojego państwa, ale mają swój język, zawiłą kulturę i wierzenia religijne. Wiele oprócz rodzimego języka składającego się z licznych chrząknięć potrafi porozumieć łamanym językiem powszechnym.
18. Giganci - Podobni do ludzi jednak mierzą około 3-4m i są niezwykle silne, zwykle mają rolę niewolników lub żywych tarcz w wielu armiach świata. Choć część z nich jest w Armii Rewolucji Ras.
19. Zwierzoludzie - Rasa żyjąca w 97% w Ameryce Północnej i Południowej, są to hybrydy wielu zwierząt i ludzi. Są świetnymi szamanami i łowcami jednakże, są nieufni do innych ras.
20. Obserwator - Niezwykle tajemnicza rasa, często przedstawiciele tej rasy są wynajmowane przez władców do szpiegowania. Znają się świetnie na magii krwi głównie z powodu swe anatomii.
21. Cyklopy - Rasa zamieszkająca przeważnie góry, nie są zbyt inteligentne dlatego często są wzorcem do silnych niewolników.
22. Harpie - Agresywna rasa nie mająca swojego państwa, tylko żyjąca wielkich gniazdach-miastach położonych wysoko w górach. Wyglądają jak hybrydy ptaków i starych, niezwykle brzydkich kobiet. Są jajorodne i rozmnażają się z samcami wielkich ptaków. Żyją średnio 500 lat, są mało wytrzymałe, jednak znają się na czarnej magii i potrafią walczyć z użyciem swoich pazurów.
23. Smoki - Dopiszę
24. Syreny i Trytoni - Pół ludzie-pół ryby mieszkający w swoich niezwyklych podwodnych miastach, wyjątkowo rzadko spotykani, dobrze znają magię wody i potrafią świetnie walczyć z użyciem wszelkiej broni drzewcowej, kulturę mają grecką. Kobiety charakteryzują się niezwykle pięknym głosem, te młodsze czasami zabawiają się w zatapianie z jego użyciem statków. Żyją średnio 150 lat.
25. - Wiwerny - Kuzyni Smoków, tak zwykle są pokrótce opisywane. Jednak są głównie wynikiem badań związanych z genetyką, w przeciwieństwie do smoków nie zieją ogniem i takimi tam, jednak mogą pluć niezwykle mocno żrącym kwasem, oraz mają tylko dwie kończyny chwytny i dwie lotne. Są zwykle o wiele niższe od dorosłego smoka.
26. Hybrydy - Hybrydy to krzyżówka dwóch ras, taka istota ma wady i zalety obu ras. Jednak zawsze jest to zbalansowane, więc nie ma przewagi zalet nad wadami i odwrotnie.

Reszta potem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kebab dnia Śro 20:35, 07 Paź 2015, w całości zmieniany 4 razy
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:      
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu


 Skocz do:   



Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)