 |
|
Poll :: Czy uważasz ten system za dobry? |
Nie |
|
100% |
[ 1 ] |
Tak |
|
0% |
[ 0 ] |
Może |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Wszystkich Głosów : 1 |
|
Autor |
Wiadomość |
Kebab
Administrator
Dołączył: 10 Wrz 2015
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 15:09, 02 Paź 2015 |
 |
Aby uniknąć OP akcji, niezniszczalnych kolesi oraz magów którzy pałką rozwalają każdego wprowadzam mechanikę ataków. Zwie się ona Fortunately Performed Attack czyli FPA.
FPA będzie polegać na losowanie przeze mnie jednej cyfry od jeden do sześciu za pomocą elektronicznej kości. Każda cyfra będzie odpowiadała innym obrażeniom przeciwnika.
1 - Uderzenie krytyczne. Zwykle jedno takie trafienie wystarczy by położyć silnego przeciwnika.
2. Silne uderzenie. Może spowodować ciężkie rany, nawet śmiercionośne.
3. Średnie uderzenie. Słabsze i nigdy nie zadasz tym śmiercionośnych obrażeń.
4. Słabe uderzenie. Jeszcze słabsze, takimi ataki najwyżej zrobisz niewielkie rany na skórze przeciwnika.
5. Bardzo słabe uderzenie. Tym atakiem możesz robić najwyżej płytkie rany wrogowi.
6. Beznadziejny atak/Nietrafienie. Nic tym nie zrobisz wrogowi, bo nie trafisz lub zablokujesz.
Co więcej jest też system uników i bloków który zwie się Attempt Block Strokes czyli ABS. Jest to dodatkowy rzut kością który ma tylko dwie cyfry by blok lub unik się udał.
2. Blok - Blokujesz atak wroga nieważne jaki jest.
6. Unik - Unikasz ataku wroga.
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
| |